piątek, 30 września 2016

Uszkodzenie uszczelki odpływu brodzika

Witam wszystkich

Zapraszam na moje strony www

lokalizacja wycieków wody - WYCIEK.PL

suszanie mieszkań i domów po zalaniach - OSUSZ.TO

uszczelnianie cieknących kotłów CO - USZCZELNIACZE.NET

Na suficie w jednym z pomieszczeń znajdującym się pod łazienką w budynku jednorodzinnym pojawiły się zacieki na suficie.

Plamy i przebarwienia na suficie


Było jasne, że przecieka instalacja łazienki na piętrze. Zrobiłem próby ciśnieniowe instalacji - brak spadków ciśnienia. Pozostała do sprawdzenia kanalizacja. Rozmontowałem odpływ brodzika. Uszczelka nad syfonem była wyraźnie zdeformowana.

Tak wyglądała uszczelka pomiędzy syfonem a otworem brodzika.

Na powierzchni uszczelki widoczny jest odcisk krawędzi otworu brodzika, uszczelka była niewłaściwie założona.


Powierzchnia podłogi pod brodzikiem była bardzo mokra, wyraźnie zawilgocona.




Inspekcja kamerą przestrzeni pod brodzikiem wykazała solidne zawilgocenie.




Syfonu nie można było bardziej przesunąć, ale widać wilgotną wylewkę pod brodzikem










.Poskładałem odpływ jeszcze raz , ustawiłem jakimś cudem za szóstym czy siódmym razem uszczelkę we właściwej pozycji. Po dwóch tygodniach używania na suficie nie pojawiły się nowe zacieki wiec uznaliśmy z Właścicielem, że sprawa jest zamknięta.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz