piątek, 9 października 2020

Bardzo miły SMS od zadowolonej klientki

Witam wszystkich

Opinie są dziś bardzo ważne. Każdy je czyta i zastanawia się : kto im to napisał ? Czy na prawdę tak jest jak piszą ? Czy  może wykupili pakiet w firmie piszącej w internecie takie miłe rzeczy ? 

Hmm... Każdy kto ma swoja własną działalność i zależy mu na pozytywnych opiniach to wie jak ciężko na nie zapracować, a jeszcze ciężej zmobilizować nawet najbardziej zadowolonego klienta to napisania czegokolwiek w internecie. 

Mam wrażenie, że króluje przede wszystkim negatywna informacja zwrotna. Negatywa, czyli niech się klientowi coś nie spodoba, niech jest coś zawalone lub źle zrobione ... uuu Panie ... zaraz jest wpis czy to na mediach społecznościowych czy innej platformie, gdzie można zostawić opinie. Jaka to zła firma. Czasami się należy, czasami nie jest to uzasadnione. 


W sumie to chciałem być nieskromny i pochwalić się takim oto SMS-em jaki dostałem od bardzo miłej Pani z Rybnika, gdzie przeprowadziliśmy akcję ratowania domu przed sezonem grzewczym. Wyciek był epicko - srogi i w dodatku na stalowej instalacji CO.


Bardzo miło jest dostawać takie wiadomości.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz