czwartek, 25 lutego 2016

Znaleziony wyciek, zalany uszczelniaczem Multiseal 84

Witam

Chciałbum opisać sytuację, trochę nietypową. Zdarzyło mi się w zeszłym miesiącu wykryć wyciek wody z instalacji ciepłej wody użytkowej, a nastepnie zalać instalację uszczelniaczem Mutiseal 84 .

Dlaczego tak. Odpowiedz jest bardzo prosta. Domy był nowy, zamieszkany może miesiac, oczywiście był też wyciek, który skutecznie przeszkadzał w cieszeniu się z nowego lokum.

Wykonałem badanie terowizyjne, niestety nieskutecznie, pomimo długiego wygrzewania nie było żadnego defektu termicznego, który wskazywałby na miejsce wycieku wody.

Pozostał gaz znacznikowy. Nie było pomyłki. Wstępnie zdiagnozowałem miejsce wycieku wody, które było dokładnie na środku łazienki. Nic gorszego nie mogło sie stać. Lokalizacja wycieku - gorzej niż fatalna, dlatego wybór naprawy był jeden - chemiczne uszczelnienie instalacji - Multisealem 84.

Instalacje uszczelniaczem zalewałem ja, środek po 4 dniach wypuszczał lokalny hydraulik
( osobowość nietuzinkowa, poczucie humoru najwyższego kalibru) i całą operacja udała się w 100 %.

Uszczelniacz zadziałał bardzo skutecznie. Brak wycieku wody od prawie miesiaca jednoznacznie świadczy o  skutecznie wykonanym uszczelnieniu.

NIe ważnie jak byleby skutecznie.
Widoczne poszukiwanie wycieku za pomocą gazu znacznikowego. Stężenie gazu NH 5 sugeruje wyciek wody .

Nie zrobiłem za duże zdjęć z operacji uszczelnienia. Na zdjeciu  przygotowana rura z cyrkulacji ciepłej wody do zalania uszczelniaczem Multiseal 84

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz