piątek, 30 czerwca 2023

Nieszczelne połączenie odpływu skroplin z komina do kanalizacji

 Witam wszystkich


Zdarza się, że powodem zawilgocenia ścian w budynku jest nieszczelne połączenia komina z kanalizacją

Tak było i tym razem. Nie zrobiłem żadnych badań i pomiarów, wszedłem, zauważyłem i od raz wskazałem przyczynę zawilgocenia ścian. Chyba się starzeję, ponieważ diagnostyki zajmują mi coraz mniej czasu


Z powodu widocznej na zdjęciach nieszczelności zalanych zostało około 10 m2 izolacji podposadzkowej, co najmniej 4 ściany wykazują zawilgocenie


Wnętrze komina z otworem, którym mają zostać odprowadzone skropliny do kanalizacji.

Dobra inspekcja, wszystko pokaże

Widoczne połączenie wkładu kominowego z rurami PP. To właśnie tam tędy wypływała z komina woda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz