niedziela, 1 marca 2020

Zatkany odkurzacz centralny - tak ciekawostka

Witam wszystkich

Wykonuję usługi usuwania zatorów w instalacji odkurzaczy centralnych. Traktuję takie zlecenia jako ciekawą odmianę od wykrywania miejsc nieszczelności instalacji.  Zatkana rura z odkurzacza to zupełnie inne wyzwanie, inne narzędzia inne plan działania.
Zapraszam do artykułu na mojej stronie, gdzie znajdziecie Państwo więcej informacji o odtykaniu rur kanalizacyjnych - ZATKANY ODKURZACZ

Tym razem zadzwonił mój kolega Staszek. Wykonał wszystkie instalacje w tym domu, także odkurzacz centralny. Pomagał mi w czasie badania, nie ukrywam, że bez jego pomocy i ciekawego pomysłu jaki wymyślił jak wyciągnąć listewkę powodującą zator w instalacji - byłoby ciężko.

Zator miał miejsce około 6 metrów od gniazda odkurzacza. Jak się okazało, powodem zatkania się rury była zaklinowana na trójniku drewniana listewka.

Usunąć zator to jedno, ale wyciągnąć z rur listewkę to dużo bardziej skomplikowane zadanie.
Nie było łatwo. Po czwartej próbie i czwartym pomyśle zacząłem zwijać kable z urządzeń - uznałem, że nic tu więcej nie poradzimy. No i ten przebłysk - jest nowy pomysł. Piąte podejście trwało może 10 sekund, ale wyciągnęliśmy ten kawałek drewna.

Zapraszam na moją flagową, firmową stronę WYCIEK.PL

Wykonujemy także usługi osuszania zalanych piwnic, domów oraz mieszkań - po więcej informacji proszę kliknąć na link - OSUSZ.TO


Najważniejsze to wiedzieć co i gdzie

Usunąć zator to nie problem. Najważniejsze to być pewnym, że usunąłem przyczynę jego powstania.

W rurze utknęła drewniana listewka, powodując zator
Zator

Jest i drewniana listewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz