niedziela, 15 marca 2020

Zalany budynek - przez trudny do znalezienia wyciek z kanalizacji

Witam wszystkich

Drugi post o kanalizacji, ale jest to trochę odmiany od zalewu wycieków z CO i instalacji wodnych pozostających pod ciśnieniem.
Wyciek, który chcę pokazać był trudny do znalezienia. Wykryłem go metodą próby szczelności dymem. Po więcej informacji o lokalizacji dymem zapraszam na swoją stronę ZADYMIANIE

Powodem mojej usługi był pojawiający się na ścianie łazienki potężny wykwit. Ściana wyraźnie stawała się bardziej mokra.

Zrobiłem inspekcje rur kamerami inspekcyjnymi. - NIC wszystko całe, rury nieuszkodzone, poskładane dość fikuśnie, ale całe.  Woda jednak nadał wypływała.

Zdecydowałem się na próbę szczelności dymem. Opisałem temat do ubezpieczyciela, dostałem zgodę i błogosławieństwo opiekuna szkody.

Okazało, że nieszczelny był fragment instalacji, o którym nikt nie wiedział że istnieje i w jakim celu został zrobiony.  Nie doszedłem tam z kamerą, nie było takiej możliwości. Najwidoczniej woda się spiętrzała w rurach w czasie wypływu wody z wanny i wylewała się przez uszkodzenie.

Zapraszam na moją stronę WYCIEK.PL

Zajmujemy się także osuszaniem budynków i mieszkań po zalaniach - OSUSZ.TO


Zadymiarka

Cześć instalacji w ścianie, o której nikt nie wiedział

Jest i dym.

Uszkodzenie rury fi 50




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz