niedziela, 11 marca 2018

Wyciek z kanalizacji. Barwnik UV i kamera Nano Reel RIDGID. Wyszukiwanie wycieku Jastrzębie Zdrój

Witam wszystkich

Jakże by inaczej, wyciek z kanalizacji. Całkiem obfity, zalane została 1/4 parterowego domu. Z osuszaniem nie było źle. Zrobiłem próby ciśnieniowe wyszły OK, czyli wyciek z kanalizacji. Wszystkie inspekcje zrobiłem kamerą Nano reel firmy RIDGID  - jedyna do rur 32 mm. Wszystko było w porządku, nie można było zrobić inspekcji fragmentu instalacji pod wanną. Nie było zgodny na zdjęcie wanny. Musiałem udowodnić, że trzeba ją wyjąć - ale to demolka nowej ( miesiąc temu oddanej ) łazienki. Poleciłem wlewać barwnik UV dedykowany do kanalizacji. Jeżeli ktoś potrzebuję sprzedam, doradzę jak go wlać i co można z tym zrobić.Proszę o telefon w tej kwestii.
Minęły 4 dni o na ścianach pokazał się barwnik.
Osobiście zdejmowałem wannę, włożyłem kamerę i znalazłem przyczynę zawilgocenia domu. Wyglądało to jakby chłopaki od wylewek nadepnęli na rurę odpływu wanny i rura wyskoczyła z kielicha.

Wyciek został znaleziony, naprawiony. Osuszyłem budynek i zrobiłem ozonowanie.

Zapraszam na moje strony internetowe :

Suszenie ścian oraz posadzek po zalaniach - OSUSZ.TO

Wyszukiwanie wycieku wody - WYCIEK.PL
Barwnik UV widoczny na ścianie

Nieszczelność instalacji.  Woda wypływała z kanalizacji przez cały miesiąc

Specjalistyczny barwnik nie jest filtrowany przez beton



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz