wtorek, 27 marca 2018

Poszukiwania studzienki kanalizacyjnej.

Witam wszystkich.

Tym razem nie wyciek wody z instalacji tylko usługa lokalizacji rur i studni kanalizacyjnej.
Jak wykryć, gdzie przebiegają rury kanalizacyjne ?
Jak odtworzyć przebieg instalacji kanalizacyjnej ?
Jak znaleźć zaginioną studzienkę kanalizacyjną ?

Osobiście używam i bardzo lubię lokalizator ROLOC firmy Rothenberger. Bardzo przyjazne w użytkowaniu urządzenie, a przede wszystkim skuteczne.

Moim zdaniem było znalezienie podziemnej studni kanalizacyjnej. Chłopaki mieli wpiąć tam dwie nitki kanalizacji. Byłem dłużny przysługę za naprawę wycieku to nie miałem wyjścia musiałem przyjechać.

Studzienkę znalazłem - bez większego problemu

Nie udane poszukiwania sudzienki kanalizacyjnej

Kamera Rothenberger i 2000 z modułem

Nitka kanalizacyjna

Poszukiwania instalacji kanalizacyjnej

Druga nitka kanalizacji. Studnia była mniej wiecej pod napisałem PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz