środa, 1 listopada 2017

Brak wykonanego zacisku na kształtce rur PEX

Witam wszystkich.

Temat ze wczoraj czyli 31.10.2017 r. Wyciek w łazience, woda ciepła.  Instalacja wykonana z rur PEX.  Zrobiłem próbę szczelności  gazem znacznikowym - zdecydowałem, że trzeba usunąć kabinę i brodzik - byłem prawie pewny, że wyciek jest pod posadzką - nie pomyliłem się. Na trójniku instalacji brak było zacisku na kształtce zaciskowej. Pokazuję jej równą i płaską powierzchnię na jednym z wykonanych zdjęć.

Byli hydraulicy odpowiedzialni za tę robotę. Zaklinali się, że próby przeszły i nie wykazały spadku ciśnienia. Ja im wierze, tak właśnie często się zdarza.


Zdemontowana kabina prysznicowa

Jest  i miejsce zbrodni. Trójnik instalacji i brak zacisku.


Nietknięty zacisk

Wyciek pod posadzką 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz