niedziela, 25 grudnia 2016

Próbowałem uszczelnić ten wyciek środkiem chemicznym a kończyło się jak zwykle

Witam

Miało być tak pięknie a skończyło się za zwykle czyli organoleptycznym stwierdzeniem wycieku czyli zrobieniem dziury w posadzce.

Już od dłuższego czasu używam urządzenia do bezinwazyjnego usuwania płytek. Decyzja o uszczelnianiu zapadła, dlatego że Właściciele nie mieli płytek w przypadku ich zniszczenia.
Przekonałem ich, że płytki będą cała.

Plan był taki. 1. Znaleźć wyciek , 2. Usunąć płytki bez ich niszczenia 3. Odkuć posadzkę i zweryfikować swoją prace

Plan został zrealizowany.

Płytka z podłogi wyciągnięta w stanie nietkniętym

Uszkodzona rura ogrzewania podłogowego

Uszkodzenie wygląda na przemrożenie instalacji ogrzewania 

Do weryfikacji wykułem dziurę na dwie płytki, do naprawy usunąłem dwie następne.

Wyciek wykryłem kamerą termowizyjną 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz