piątek, 24 lipca 2015

Ewidenta wina ekipy do wylewek. Armagedon.

Zdjecia mówią wszystko. W chwili badania 3 obiegi nieszczelne, inne rozciekłyby się w niedługiej przyszłości.

Metoda badawcza. gaz znacznikowy

Jak zwykle zacząłem od prób ciśnieniowych
Zidentyfikowałem 3 obiegi z wyciekiem.

Próba ciśnieniowa

Ekipie od wylewek nie pasowały otuliny, więc  wycieli je uszkadzając WSZYSTKIE rury. Mistrzowie świata i galaktyki demolki nieplanowanej to zbyt mało, żeby opisać to co zrobili  
Oczywiście nie wszystkie nacięcia ciekły, bo tylko 3 obiegi były nieszczelne, Woda zciekała w otuliny, to tłumaczy dlaczego badanie termowizyjne było zupełnie nieskuteczne, 

Hmm nie ma się czym chwalić, ale w czasie prób rura została mi rękach. Zrobiła "PYK" i był koniec. Rury były marki SCHNEIDER za 1,5 zł brutto za mb. Jak miło .
Moim zdaniem reszta nacięć zaczęła by przeciekać, to tylko kwestia czasu.

Nie wiem jak te nacięcia zachowywały się, kiedy instalacja była zagrzana, może być ze więcej pętli było nieszczelnych.

Próba ciśnieniowa

Odkułem posadzkę przy rozdzielaczu. Czegoś takiego się nie spodziewałem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz