środa, 3 września 2014

Witam wszystkich

Mój blog z wykrytymi przeze mnie wyciekami pokazuje tylko wybrane przykłady. Tylko te ciekawe przypadku, jak można mówić i ciekawych przypadkach ? W moim przypadku można. Wyciek może być prosty lub łatwy, przyjemny lub trudny czyli wymagający ode mnie dużo wysiłku i zastosowania wielu technik i kombinacji w jego wykryciu. Tak już mam, że Państwa problemy stają się moimi problemami. Staram się za wszelką cenę je rozwiązać zakończyć całą operację jak najszybciej.
Sprawne i szybkie wykrycie wycieku wody to jedno, naprawa wycieku to drugie, osuszenie zalanego budynku lub mieszkania to trzeci krok.

W kwestii wykrywania wycieków zapraszam na moją stronę WYCIEK.PL

W sprawie osuszania zapraszam na moją stronę OSUSZ.TO

Z góry dziękuje za oglądanie mojego bloga i odwiedziny na stronach www.

Pozdrowienia

Maciej Krysztafkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz