niedziela, 22 października 2017

Noris - najbardziej urodziwy Basset jakiego widziałem, aha wyciek też był

Witam wszystkich

W czasie swojej pracy bywam w różnych domach, poznaję nowych ludzi, no i szukam nowych wycieków wody. Zawsze jednak mam największą przyjemność  jeżeli w domu jest pies i dotrzymuje mi towarzystwa. Jest to zawsze miły dodatek do monotonnej pracy jaką jest szukanie wycieków. Cała operacja lokalizacji  wymaga  zwykle dużej cierpliwości i potrafi trwać kilka godzin, psi towarzysz zawsze skraca i umila mi ten czas.

Tak było i tym razem. Właścicieli nie było w domu, był za to wyciek i przeuroczy Basset o imieniu Noris. Pies nie opuszczał mnie ani na dwa kroki, razem zjedliśmy śniadanie, poszedł sobie dopiero, kiedy wziąłem się za kucie posadzki.

Wyciek był i to całkiem widowiskowy, jak zwykle wykryty precyzyjnie i bez błędu.

Wyciek jak wyciek, chyba nawykłem do tego widoku cieknących rur i rozkutych łazienek, ale pies  był wyjątkowy i dlatego postanowiłem o nim wspomnieć.



Po więcej informacji o lokalizacji wycieków wody zapraszam na moją stronę www.wyciek.pl

Jest i nasz wyciek

Zęby Norisa

Psi kichol Norisa

Wyciek został zlokalizowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz