niedziela, 15 maja 2016

Wyciek w hotelu. Odsłona 2 i 3.

Witam

W odsłonie nr 1, wycieku zamiast wycieku z CO znalazłem wyciek w instalacji wody zimnej.

Niestety woda z CO nadal wypływała z instalacji.

Jak wspomniałem metoda termowizyjna na niewiele się zdała. W drugim dniu postanowiełem zagazować instację gazem NH5 czyli znacznikowym. Hmm i nic. cały dzień badania czekania mierzenia i okazało się, że instalacja CO przebiega we murowanej wnęce pod posadzką. Gaz rozchodził się wszędzie i nigdzie. Czyli nic tego.

Dzień trzeci.

Badanie nasłuchowe połączone z termowizyjnym. Dodam, że hotel połączony jest w bezpośredniej bliskosci ruchliwej drogi. Do sprawdzenia miałem 11 pokoi.


Efekt poniżej. Też sie ucieszyłem jak to zobaczyłem :)



Podpięcie gazu do instalacji CO
Rzut oka na korytarz hotelowy
Wyciek wody w miejscu łączenia rurek miedzianych

Z ciekawostek napisze, że wyciek z CO miał miejsce w tym samym pokoju co wyciek z wody zimnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz