niedziela, 15 maja 2016

Wyciek za kanalizacji. Hydraulicy znowu się popisali.

Witam

Tym razem wyciek z kanalizacji. Zrobiłem próby ciśnieniowe instalacji, wszystko szczelne, cóż to będzie  instalacja odpływowa.

Przemyślałem sprawę, po rozmowie z Właścicielami mieszkania, postanowiłem przejść do demolki.
Udało mi sie nie zniszczyć żadnej płytki, odkułem płytę stropu. No i pojawiła się rzeźba, improwizacja najczystszego sortu - hydraulicy nie dali trójnika tylko wycieli otwór w głównej rurze. Instalacja zaczęła ciec, ponieważ silikon jakim była uszczelniona odpadł od rury. Szkoda, ze nie zrobiłem zdjęcia tej silikonowej opasce, na moje oko 1/3 tuby silikonu na to wyszło.

Szacht z rurami. Widoczne zawilgocenie powierzchni sufiu. Powierzchnia rura także była mokra.

Brak trójnika. Ktoś wyciął otwór w głównej rurze, doszczelnił to połaczenie uszczelką i dość gruba masą silikonu sanitarnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz