poniedziałek, 16 maja 2016

Nieszczelny syfon pod wanną. Wykrywanie przecieków wody Rybnik

Witam wszystkich

Dziś wyciek z kanalizacji. Żadna tam rura, ale syfon pod wanną. Woda zalewała mieszkania na niskim parterze. Nie były to instalacje ciśnieniowe, sprawdziłem, a więc na pewno kanalizacja. No i była kanalizacja. Z ciekawostek to z syfony nie ciekło, jak puściłem zimną wodę, dopiero jak przekręciłem na ciepła to zaczęło kapać z początku słabo a później coraz mocniej. Jaki z tego morał. Próby szczelność białego montażu należy wykonywać wlewając gorącą wodę,
Mieszkanie poniżej, a przede wszystkim jego łazienka zostały zalane. Zawilgoceniu uległy zarówno ściany jak i sufit, żeby zapobiec rozwojowi pleśni należałoby to mieszkanie osuszyć - zapraszam na moją stronę osusz.to, gdzie prezentuję metody osuszania.

Więcej tematów związanych w wykrywaniem wycieków wody prezentują na swojej stronie wyciek.pl

Krótki film pokazujący jak bardzo kapała woda. Dodam, że cała strefa pod wanna była mokra.


Widok syfony pod wanną. Nie uchwyciłem momentu kapania. ale widać jak bardzo mokra jest posadzka.

Na ścianie zewnętrznej widoczny jest już mokry wykwit. W tym miejscu na ścianą jest wanną i odpływ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz