wtorek, 20 listopada 2018

Pęknięty wężyk w oplocie

Witam wszystkich

Przedstawiam przykład rozsadzenia gumowego wężyka w oplocie. W ciągu około 2 godzin takie uszkodzenie zalało powierzchnię 25 m 2 podłogi w domu jednorodzinnym. Woda była pod ciśnieniem 3,5 bara ( jest reduktor ciśnienia).

Miesiąc wcześniej znalazłem w tym budynku wyciek na ciepłej woda ( instalacja miedziana). Osuszyłem budynek, zrobiłem ozonowanie. Po tygodniu od zabrania maszyn dzwoni do mnie Gospodyni i informacją o kolejnym zalaniu. Tym razem winny był uszkodzony gumowy wężyk w oplocie.  Nie często widzę takie precjoza wyciekowe - musiałem zrobić zdjęcie do swojej kolekcji.

Zapraszam do odwiedzenia moich stron

lokalizacja wycieków wody WYCIEK.PL

osuszanie budynków i mieszkań po zalaniach - OSUSZ.TO

naprawa cieknących kotłów na paliwo stałe - USZCZELNIACZE.NET




Moja babcia godała " dziura jak Berlin"  - 

Uszkodzony wężyk w stalowym oplocie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz