niedziela, 25 grudnia 2016

Wyciek pod posadzką, pod brodzikiem z odpływem liniowym.

Witam

Kolejny wyciek z długą historią. W tym roku ( 2016 r.) wyciek został, z powodzeniem zaklejony za pomocą uszczelniacza Multiseal 84. Wszystko działało super, a raczej nie działało bo wyciek został zaczopowany uszczelniaczem przez ponad 8 miesięcy, aż tu pewnego dnia dzwoni do mnie P. i mówi co się stało. Przyjadę i znajdę go WAM oznajmiłem ze stoickim spokojem. Tak, też się stało.

Zapraszam do kliknięcia linka do mojej strony WYCIEK.PL

Wyciek był na ciepłej wodzie, badanie kamerą termowizyjną nie było jednak w stanie jednoznacznie wskazać miejsca wycieku wody. Były pewne przypuszczenia, ale to zbyt mało, żeby demolować łazienkę.

Pozostało badanie gazem znacznikowym. Po 2 godzinach kombinacji wszelakiej jednoznacznie ustaliłem miejsce, gdzie zacznę kuć.Oczywiście pod prysznicem ! A jakże ! demolka musi być !

Oczywiście była i podłogówka, którą ostrożnie ominąłem, była i rura z kanalizacji.

Wykonujemy także usługi osuszania budynków i mieszkań po zalaniach - link - OSUSZ.TO


Dziura pod prysznicem. Precyzyjne odkucie czyli tak jak lubię

Nieszczelny zgrzew

Widać jak fortunnie przebiega ogrzewanie podłogowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz