niedziela, 25 grudnia 2016

Szczególnie wredny typ wycieku. Zalewa, pojawia się i znika.

Witam

Chciałem przedstawić pewien szczególny przypadek. Wyciek był, zalewał sufit w salonie. Był szczególnie aktywny w nocy, kiedy ciśnienie sieciowe znacznie się zwiększało.  W czasie pierwszej próby wyciek się nie ujawnił, na drugiej się pojawił z całą siłą. TO ci działo się pomiędzy próbami to kilka godzin wysiłku szukania innego źródła wycieku, jak zabrakło tych innych źródeł wróciłem do próby ciśnieniowej i to był chyba ten właściwy moment. Miałem dowód na to, że wyciek jest i wiedziałem teraz na jakiej instalacji mam go szukać 

Jak już miałem ustalone, jaka to instalacja, to połowa drogi za mną.

Ustalenie gdzie jest wyciek zajęło mi kilka godzin, ale dałem radę.

Wyciek po włączeniu wody, widać silny strumień 

Wpięcie cyrkulacji do ciepłej wody przed umywalką w łazience. W sumie bardzo fajne miejsce na wyciek tzn. łatwe do naprawy.

Próba na gazie z pianką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz