środa, 3 września 2014

Uszkodzenie podziemnej rury spustowej z deszczówki

Witam wszystkich

Specjalizuję się w wykrywaniu nieszczelności w budynkach, staram się nie brać zleceń na lokalizację wycieków z sieci wodociągowych ani  z rur kanalizacyjnych przebiegających poza budynkami. Czasami jednak dam się przekonać, bojowy team Władysława Jagiełły zawsze działa na mnie bardzo motywująco.

 Opisuję zlecenie jakie wykonałem  sobotę przed południem.

Z obserwacji właścicieli domu wynika, że woda zalewa nisko położony garaż, po ulewnych deszczach. Uszkodzona była płytko zakopana rura spustowa  z rynny.

Uszkodzenie wykryłem kamerą inspekcyjną.

W tym przypadku nie napracowałem się nad lokalizację tego uszkodzenia, ale potrafię wykryć znacznie trudniejsze przypadki - zapraszam na moją stronę WYCIEK.PL

Dla zainteresowanych kwestią zalanych budynków proponuję odwiedzić moją stronę OSUSZ.TO, gdzie pokazuję techniki oraz narzędzia jakimi osuszane są budynki


Jak widać na łączeniu rur wypchnięta została uszczelka
Zbliżenie wykrytego uszkodzenia instalacji 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz