czwartek, 6 czerwca 2019

Rura alu pex została mi w rękach... Wykrywanie wycieków wody Bielsko Biała tel. 731 925 925

Witam wszystkich.

Wykrywanie wycieków wody Bielsko Biała 731 925 925 wyciek.pl

Ten post to preludim do kolejnego, gdzie napiszę o skutkach wysokiego ciśnienia w sieci wodociągowej. 
Wyciek zdarzył się w nowym domu, nagle po nocy, rano domownicy usłyszeli szum wody w kuchni.
Okazało się, zaciskana mufa rur PEX rozleciała się pod posadzką. Pewności nie ma, ale na pewno pomogło wysokie ciśnienie wody w sieci. W budynku nie było reduktora, więc ciśnienie w rurach wewnątrz domu było takie same jak ciśnienie w sieci.

Lokalizacja przebiegła szybko i sprawnie. W pewnym momencie pociągnąłem za rurę zasilania zimnej wody pod zlewozmywakiem i ta została mi w rękach ! Właścicielom nie było do śmiechu, miny mieli nietęgie. Wyciągnąłem spod posadzki ponad 1 metr zerwanej rury !

Zapraszam do odwiedzenie moich stron internetowych :

Osuszanie budynków i mieszkań po zalaniach Śląsk - OSUSZ.TO

Wykrywanie wycieków wody Śląsk - WYCIEK.PL

Uszczelnianie instalacji wody pitnej i CO - USZCZELNIACZE.NET

Badania termowizyjne - TERMEO.PL

Obraz destrukcji kuchni. 

Uszkodzona mufa rury alu pex

2 komentarze:

  1. Hmm to było wycięcie spodu szafki kuchennej? Nawet ładnie zrobione. Mufka jakby polskiego producenta znanego. A jakie to ciśnienie było w domu?

    OdpowiedzUsuń
  2. W czasie, kiedy byłem w budynku, ciśnienie wody wynosiło kulturalnie, bo 3 może 4 bary, ale co się dzieje w nocy - tego nikt nie wie. Proponuję teraz wykonanie pomiarów ciśnienia z rejestratorem, wszystko mam na wykresie jak skacze ciśnienie w sieci. Dodam, że budynek jest na nowym osiedlu, na górce w dużym mieście na GŚ.

    OdpowiedzUsuń