niedziela, 12 maja 2019

Wyciek z instalacji CO w przedszkolu. Brak zacisków

Witam wszystkich


Wycieki z instalacji CO wykonanej w technologi zaciskowej na rurach warstwowych czyli PEX to bardzo niewdzięczne tematy. Powodem wycieków może być uszkodzenie mechaniczne, wada fabryczna, brak zacisku lub źle wykonany zacisk. Zapraszam do kliknięcia na link do mojej strony, gdzie szerzej piszę opisuję wycieki wody z instalacji  WYCIEKI WODY Z CO

Tym razem próby szczelności instalacji CO wykazały spadki. Inwestor czyli gmina nie został poinformowany o problemach, a przedszkole ma zostać oddane do użytku w przyszłym miesiącu.

Pierwsze badanie gazem i  wyciek na  trójniku instalacji , na  dużej sali.

Instalatorzy zacisnęli połączenie, zrobiłem kolejną próbę szczelności instalacji i nadal widoczny był spadek ciśnienia

Kolejna próba gazem i kolejny wyciek, a raczej wycieki zlokalizowane.

Tym razem osuszanie nie było konieczne, ale i tak zapraszam na moją stronę osusz.to, gdzie prezentuję techniki oraz sprzęt do osuszania jaki dysponuje.

Tak na zakończenie.

Firma wykonująca instalację z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO - nie zapłaciła mi za tą lokalizację - sprawa skończy się w sądzie. Dodam, że badanie wykonałem w Małopolsce, po długich namowach i prośbach ( a raczej błaganiach) wykonawcy. Teraz nie odbiera telefonów i nie dopisuje na emaile. Nie odebrał także wezwania do zapłaty. 

Zobaczymy, co będzie dalej.

Pozdrowienia






 Brak zacisku na trójniku instalacji





Brak zacisku na dwóch trójnikach. HMM ...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz