wtorek, 26 czerwca 2018

Nieszczelna instalacja basenowa

Witam wszystkich

Od pewnego czasu wrzucam na bloga tylko te ciekawsze tematy. Cieknące zgrzewy lub brak zacisku mogą znudzić i doprowadzić do ciężkiej depresji, szczególnie, że czytelnicy tego bloga mieli, mają będą właścicielami wycieku lub przecieku.

No i jest w sumie ciekawy temat, ze wczoraj czyli 25 czerwca.

W przydomowym basenie opadł poziom wody. Jako, że to nie pierwsza moja wizyta u Państwa gospodarzy tego obiektu, zadzwonili do mnie w celu wykrycia przyczyny takiego stanu rzeczy. Wyciek wody z basenu to poważna sprawa.

Przygotowałem kamerę inspekcyjną i ruszyłem do działania. Jak się okazało, rura jednej z dysz zasilanych basen w wodę jest uszkodzona. Wygląda to jakby plastikowa rura została złamana zaraz po przejściu przez betonową ścianę basenu. Jest to moim zdaniem bardzo newralgiczne miejsce i jak wykazały inspekcje innych dysz, nie jedyne możliwe uszkodzenie instalacji w podobnym miejscu.

Poniżej film nakręcony kamerą RIDGID Nano REEL do rur 32 - 50 mm.

Zapraszam na moją stronę WYCIEK.PL po więcej informacji o lokalizacjach wycieków wody

Zajmujemy się także osuszaniem budynków i mieszkań po zalaniach OSUSZ.TO


Badanie szczelności instalacji w niecce basenowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz