sobota, 26 sierpnia 2017

Uwaga głębokie wykopy ! czyli wyobraźnia hydraulika nie ma granic

Witam wszystkich

Znowu długa przerwa z wstawianiem postów, cóż sezon wakacyjny ma swoje prawa !


Tym razem wyciek ekstremalny, nie spotkałem się jeszcze z instalacja tak głęboko w posadzce.

Prawie 70 cm pod powierzchnia podłogi to sporo. Dodam, że instalacja przykryta została dość ciekawym układem geologiczno-budowlanym, moim zdaniem brakowało tam tylko pokruszonego eternitu i byłby komplet niespodzianek jakie wykopałem z tej dziury.

Znalezienie wycieku zajęło mi dwa dni czyli dużo, ale nie chciałem demolować połowy domu i chciałem mieć pewność zanim zacznę pruć podłogi.



Pierwszy dzień pracy - dziura jest jeszcze niewielka i płytka. Wiedziałem, że wyciek jest blisko.

W otworze widoczne są rury kanalizacyjne, okazało się, że rura fi 50 była wypięta i woda wyciekała także z kanalizacji

Wykop w całej okazałości

Uszkodzona był trójnik klejonej instalacji ciepłej wody użytkowej

Ciekaw jestem jak bardzo musiał przeklinać hydraulik to naprawiał

Wyciek miał miejsce 65 cm pod powierzchnią podłogi
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz