środa, 10 maja 2017

Nasi Tu byli i przy robocie piwka się napili

Witam

Przyznam, że nic mnie tak nie cieszy jak znalezione pod posadzką artefakty, zostawione przez budowlańców. Może ma to związek z tym, że lata temu zdawałem na archeologię ...i na moje szczęście się nie dostałem.

Znalezienie takiej pamiątki to bardzo ciekawa sprawa, szczególnie interesuje mnie zawsze data ważności i czy pokrywa się z czasem, kiedy dom lub instalacja była wykonywana. Tym razem, daty zgrały się idealnie. Instalacja, na której szukałem wycieku robiona była w lutym 2008 r - to teraz  proszę spojrzeć na datę ważności na denku.

Znaleziona przeze mnie puszka była wsadzona pod rury z CWU. Wyciek był około 1,5 m dalej.
Prawdopodobna przyczyna uszkodzenia zgrzewu - było  jego wychłodzenie w czasie składania instalacji, proszę pamiętać, że był luty, a gdy jest chłodno w pomieszczeniu  to bardzo łatwo o  niecałkowite połączenie zgrzewanych powierzchni, co po 9 latach spowodowało poluzowanie zgrzewu i wyciek wody

Cenny artefakt

Data do spożycia

Miejsce znalezienia

Wyciek wody


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz