piątek, 24 lutego 2017

Wyciek w posadzce pod matą grzewczą. Prawie 0 ( słownie: zero ) szkód

Witam

Zdjecia nie pokazują całej pracy jaką włożyłem w ten wyciek, przedstawiają ostatni etap, czyli finalne wykrycie, a potem kształtkę instalacji po wycięciu jej przez ekipę naprawczą. Nie dostałem pozwolenia na pokazanie innych zdjęć.

Małe mieszkanie w wojewódzkim mieście. Bardzo ładnie urządzone moim zdaniem bardzo z gustem i ze smakiem. Wyciek na zimnej wodzie. Jak widać na zdjęciach instalacja położona bardzo głęboko pod powierzchnią podłogi więc było trochę problemów z lokalizacją wycieku. Była termowizja, gaz nasłuch, użyłem nawet swoich wahadełek . Problem był taki, że nie było zapasowych płytek.

Użyłem systemu TILEX PRO. Jest to system do zdejmowania płytek bez uszkodzenia. W tym przypadku usunąłem aż 4 płytki , żeby dorwać tą właściwą 5, pod którą był wyciek. Dlaczego aż 5 ?

Dlatego, że pierwsza musiałem w połowie rozbić, a pierwsza była pod pralką. Potem miałem już możliwość zdejmowania płytek jedna za drugą, miałem duże pole do pracy nad płytką. Bałem się, że pracując nad usunięciem tej właściwej uszkodzone inne. Wybrałem wariant bardziej pracochłonny, ale pewniejszy. W sumie to mogłem zaryzykować, zdejmowanie od razu płytki, gdzie był wyciek, ponieważ okazało, że właśnie ta płytka została przyklejona za pomocą tynku gipsowego ! Dokładnie tak , tynk gipsowy - proszę spojrzeć na zdjęcia. No cóż - jakby człowiek był prorokiem ....

Podsumowując - wyciek został wykryty i naprawiony, a ja rozbiłem tylko pół płytki pod pralką - tyle ze szkód. No dobra były szkody moralne szczególnie u Pani Gospodyni.

Zapraszam na moje strony internetowe

lokalizacja wycieków wody - WYCIEK.PL

osuszanie budynków i mieszkań po zalaniach - OSUSZ.TO

naprawa cieknących kotłów - USZCZELNIACZE.NET

Tynk gipsowy 

Płytka przyklejona na kleju gipsowym

Placek kleju spod płytki

Mufa rury PP z widocznym uszkodzeniem

Miejsce wycieku wody


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz