piątek, 24 lutego 2017

Brak zacisku na trójniku rur warstwowych - wyciek centralne ogrzewanie rura PEX

Witam

W sumie to była to jedna z tych niezaplanowanych akcji, kiedy  wracałem zmęczony do domu po całym dniu szukania nieszczelności, a tu zadzwonił mój dobry kolega Krzysiek i poprosił o pomoc. Od kilku godzin szukali wycieku wody z CO w biurowcu, nie mogli zrobić demolki, także poszukiwania trochę im utknęły w martwym punkcie, Ponad to o 16 musieli opuścić budynek, czyli miałem trochę więcej niż godzinę na ogarnięcie sytuacji, a chłopaki musieli jeszcze w tym czasie naprawić instalację.

Wyciek wykryłem gazem znacznikowym, pomimo wysokiego parametru grzewczego nie byłem w stanie zlokalizować go za pomocą kamery termowizyjnej.

Zdjęcie jest obrócone. Widać jednak, że zacisk nie ma odciśniętej pracy do zaciskania

Kolejne ujęcie. Zacisk był schowany w peszlu i cała woda jaka z niego wyciekała transportowana była w zupełnie inne miejsce niż miał miejsce wyciek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz