poniedziałek, 10 października 2016

a jednak wyciek był po stronie dewelopera ...

Witam

Cała akcja miała miejsce w wielorodzinnym budynku. Mieszkanie oraz klatka schodowa poniżej miejsca, gdzie wykonałem te zdjęcia zostały zalane wodą. Proces był powolny, ale pewne było, że ktoś zawinił i woda wyciekała z instalacji. Pytanie skąd wycieka woda i kto jest winny,

Zadzwonił do mnie wykonawca instalacji oraz całego mieszkania ( w tym łazienek ), który prosił o pomoc w tej sprawie. Wyglądało, że wina jest po jego stronie. Jakie było zdziwienie wszystkich a radość w oczach Bartka, jak powiedziałem, że wyciek jest na korytarzu, a wina najprawdopodobniej jest po stronie budowniczych budynku. Moje badania nie są stronnicze, nie muszę trzymać niczyjej strony, mówię i pokazuje jak jest, ale fajne jest to, że są ludzie, którzy nie wypierają się swojego błędu, potrafią się nawet zaocznie do niego przyznać, czekając na finalny wynik badania.

Dostaliśmy nawet plany powykonawcze instalacji wodnej, niestety instalacja przebiegała trochę inaczej, szkoda tych dwóch płytek na korytarzu
Są bąbelki jest wyciek !

Poruszyłem trójnik ręką, wyciek się uaktywnił 

No i 5 płytek poszło w pizdu ..
...

Wyciek został znaleziony o to jest najważniejsze.

Metoda badawcza gaz znacznikowy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz