czwartek, 29 września 2016

Uszkodzony odpływ wody z wanny. Woda pod wanną

Witam wszystkich.

Zapraszam na moje strony

lokalizacja wycieków wody - WYCIEK.PL

osuszanie zalanych budynków i mieszkań - OSUSZ.TO

uszczelnianie cieknących kotłów CO - USZCZELNIACZE.NET

Tym razem wyciek z instalacji odpływowej. Przyczyną był błąd montażu górnego odpływu z wanny. Nie mam zdjęć, ponieważ nie mogłem ich zrobić. Górny odpływ nie dolegał do krawędzi otworu w ścianie wanny i tamtędy woda przedostawała się pod wannę. Tego jednak nie wiedziałem na początku badania, domyślałem się, że winne są wanna lub jej  odpływ, ale stawiałem na początku na uszkodzony syfon. Tak się złożyło, że wanna nie miała rewizji, stworzyłem ją osobiście w dalszej części badania, w celu dokładnego potwierdzenia źródła napływu woda. ( płytka boczna została przeze mnie wycięta w 1 kawałku)

Pierwszym krokiem było włożenie kamery pod wannę i sprawdzenie, co tam się dzieje. Najpierw włożyłem większą kamerę, ROCAM, niestety nie udało mi się jej zgiąć pod dostatecznie dużym kątem. Na pierwszym wykonanym przez mnie zdjęciu widać jednak ślady po przepływającej wodzie na powierzchni zakurzonych płytek pod wanną.

Na powierzchni płytek widoczne są ciemniejsze plamy, ślady po przepływającej wodzie.




Następnie włożyłem mniejszą kamerę i w dalszej części strefy pod wanną, bliżej odpływu na powierzchni płytek stała woda.

Na powierzchni płytek lśni warstwa wody

W narożniku wanny, wyraźnie widać wodę na powierzchni płytek.


Wodę było widać, ale źródło wciąż nie zostało dokładnie zlokalizowane. Dopiero, otwarcie płytki ze ściany bocznej wanny pozwoliło przekonać się i dowieźć, że woda pochodzi z nieszczelnego montażu górnego odpływu wanny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz