niedziela, 14 sierpnia 2016

Trudno to w uwierzyć, ale to był 14 wyciek z rzędu w tym samym domu.

Witam

Jak napisałem w tytule. Od 2 lub 3 lat odwiedzam pewien dom. Właściciele są bardzo, ale to bardzo miłymi ludźmi, ale mają ogromy problem z wyciekami z swoim domu. Dosłownie rozcieka się im instalacja wody ciepłej i cyrkulacji.

Do zeszłego miesiąca znalazłem ja, lub sami Właściciele aż 14 wycieków. Mają tego pecha, że pękają kształtki rur PP. Jak widać to na zdjęciach poniżej, felerne kształtki mają nieco ciemniejszy kolor niż pozostałe rury PP.

Przedstawiam zdjęcia z mojego ostatniego poszukiwania wycieku, oraz kilka uszkodzonych kształek z poprzednich wycieków.

Jeden w wcześniejszych wycieków. Część mufy uleciała sobie

Wcześniejszy wyciek. Na mufie widoczne pęknięcie

Książe miejscowy hydraulik, odmówił wykucia posadzki w obawie przed uszkodzeniem ogrzewania podłogowego. Jak widać mnie się udało, nie trafić w rury PEX. Trwało to trochę, ale wykułem co miałem wykuć

Zlokalizowane przeze mnie uszkodzenie rury. Jak widać kształtka jest wyraźnie ciemniejsza niż pozostałe części.

Jeszcze jeden uszkodzony fragment instalacji.

Druga część uszkodzenia widocznego na samej górze matriała zdjęciowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz