poniedziałek, 9 maja 2016

Wyciek wody spod brodzika

Witam wszystkich

Niby prosta sprawa. Mokra ściana pomiędzy łazienką a pokojem. Pooglądałem, sprawdziłem, puściłem wodę z baterii prysznicowej. Poczekałem chwilą parę, no i  najważniejsze usnąłem chodnik łazienkowy, to on pochłaniał całą wodę wypływającą spod brodzika. Tego drobnego szczegółu nikt wcześniej nie zauważył.

Osobiście nie rozbierałem kabiny i nie wyjmowałem brodzika, ale nieszczelność była z tego co pamiętam na połączeniu rury odpływowej z syfonem.

Podsumowując:

Szczelne przez lata połączenie rur pod brodzikiem spowodowało wyciek wody. Czy to był błąd hydraulika, czy zmęczenie materiału ? - tego  nie wiem. Stało się. Ściana została zawilgocona, przestrzeń pod posadzką zalana - temat nadaje się do osuszania - przy okazji zapraszam do odwiedzenia mojej strony osusz.to, gdzie pokazuję techniki i sprzęty jakimi wykonuję prace renowacyjne w zalanych budynkach.

Ten wyciek nie był trudny do znalezienia i zdiagnozowania. Wystarczyło tylko pomyśleć i użyć wyobraźni, zwykle jednak to nie wystarczy. Więcej urządzeń do wykrywania wycieków i skutecznych metod lokalizacyjnych prezentuję na mojej firmowej stronie wyciek.pl

Na powierzchni podłogi widoczna jest wypływająca spod brodzika woda

Inne ujęcie. Woda napływa spod brodzika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz