niedziela, 29 maja 2016

Wyciek wody, bateria podtynkowa.

Witam


Tym razem wyciek z przyłącza baterii podtynkowej. Nie lubię, nie polecam i mam bardzo złe zdanie o bateriach podtynkowych nawet tych renomowanych firm. Jest to moja subiektywna opinia.

Próba ciśnieniowa a raczej próby - spadek ciśnienia z instalacji wody ciepłej, delikatny ale był to na pewno wyciek.

Badanie termowizyjne zasugerowało wyciek przeciek wody właśnie w ścianie, potrzebowałem jednak potwierdzenia - zastosowałem gaz znacznikowy - no i stężenie sugerujące wyciek pojawiło sie właśnie przy baterii podtynkowej.

Zapraszam do obejrzenia mojej strony internetowej - WYCIEK.PL

Moja strona z usługami osuszania budynków - OSUSZ.TO




Feralna bateria podtynkowa.

Próba gazem znacznikowym NH 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz