niedziela, 25 grudnia 2016

Jakaś zła seria wycieków pod brodzikami. Kolejny z serii

Witam


Kolejny z serii wycieków jakie wykryłem pod brodzikami. Jak wiadomo, jak ma być wyciek to będzie zawsze w "najlepszym " miejscu. W sumie to dobrze, że nie był pod kuchnią, bo demontaż szafek kuchennych to jeszcze większa dezorganizacja domu.

Z Właścicielem mieszkania zdemontowaliśmy kabinę, potem ja zacząłem weryfikację swoich badań za pomocą młota kującego.

Po wykuciu płytki zobaczyłem najgorzej zrobiony zgrzew rury PP jakie widziałem. Od razu wiedziałem, gdzie jest wyciek. Nie musiałem puszczać wody czy gazu. Proszę zobaczyć zdjęcia poniżej.

Dodam, że to kolejny raz, kiedy miałem wrażenie, że instalator nie zrobił próby ciśnieniowej.


Demontaż prysznica

Bardzo źle wyglądający zgrzew. Miejsce wycieku wody

Odkucie pod w posadzce pod brodzikiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz